INFORMACIJE O KUPOVINI

Da, naručivanje je u potpunosti sigurno. Vaši podaci su tajni i zaštićeni.

Djelatnici Run Croatia Webshopa se trude obraditi sve narudžbe u realnom vremenu. U pravilu isporuku naručene robe možete očekivati 2-3 radna dana po primitku uplate, međutim uvijek postoji mogućnost da je potrebno duže čekanje, ali u tom slućaju ćemo Vas obavijestiti.

Prilikom narudžbe dobivate obavijest putem e-maila da je izvršena narudžba. Isto tako ćete nakon uplate dobiti obavijest o izvršenom plaćanju.

Prije prve kupnje potrebno se registrirati. Nakon registracije Korisnik pristupa traženju željenih proizvoda. Najjednostavniji oblik pretrage je putem tražilice koja se nalazi u gornjem desnom kutu stranice. Korisnik u polje pretrage upisuje traženi pojam i odabire opciju „Traži “. Kompletnu ponudu Korisnik može naći pod izbornikom  „TRGOVINA“ , te vršiti  pretragu asortimana koristeći izbornik KATEGORIJE (u lijevom kutu stranice). Ukoliko se Korisnik odluči za kupovinu određenog proizvoda, odabire opciju „DODAJ U KOŠARICU“.

Nakon dodavanja svih odabranih proizvoda, Korisnik odabire opciju „košarica “  u gornjem desnom kutu stranice. Klikom na košaricu korisnik dolazi na prikaz sadržaja košarice. U tom trenutku Korisnik može pregledati svoju narudžbu, dodati ili ukloniti proizvode te regulirati njihovu količinu. U slijedećem  koraku Korisnik unosi podatke za dostavu i ispunjava sva obvezna polja.  Nakon unošenja svih potrebnih podataka, Korisnik odabire opciju „KRENI NA PLAĆANJE“, te unosi podatke za plaćanje. Nakon što se Korisnik detaljnom provjerom uvjeri da su svi uneseni podaci točni odabire opciju „NARUČI“.

Ukoliko je narudžba uspješno zaprimljena od strane Prodavatelja, Kupcu će biti prikazana poruka „Hvala. Vaša narudžba je zaprimljena“ te detalji narudžbe. Na e-mail adresu Korisnika Prodavatelj dostavlja potvrdu s detaljima o narudžbi.

Poštovani,

Da bismo obrisali Vaše korisničke podatke, potrebno nam je napisati poruku putem kontakt forme na sljedećem linku: https://webshop.runcroatia.hr/kontakt/

Svakako u predmet poruke napomenite da želite da se Vaši korisnički podaci obrišu.

INFORMACIJE O PLAĆANJU

Naručene proizvode s troškovima dostave kupac će prodavatelju platiti:

  • Općom uplatnicom ili virmanom
  • Kreditnim karticama (onlinie)
    • Diners Club: jednokratno, 2-12 obroka
    • Mastercard : jednokratno, 2-12 obroka (Zagrebačka Banka)
    • Visa: jednokratno, 2-12 obroka (Zagrebačka Banka)
    • Maestro: jednokratno, 2-12 obroka (Zagrebačka Banka, Erste bank, Istarska Kreditna Banka Umag, Sberbank, Kent banka, Agram Banka, Slatinska Banka)

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u slučaju softvera i igrica.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u slučaju softvera. RETINA komunikacije d.o.o. utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Povrat robe dužni ste izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Preporučamo Vam:

  • da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na webshop.runcroatia.hr prilikom izbora proizvoda
  • da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
  • da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti
  • da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda

Pojedini proizvodi imaju specifična svojstva (klima uređaji izuzev mobilnih klima uređaja, kamini i peći, kupaonska galanterija, ugradbena rasvjeta, namještaj koji je potrebno sastavljati te printeri, mobiteli, tablet računala, prijenosna računala, stolna računala, televizori i igrače konzole) zbog kojih nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga za ovakve proizvode nismo u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene.

RETINA komunikacije d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Osobno preuzimanje

Plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete osobno preuzeti u našoj poslovnici na adresi Mošćenička 8, 10 000 Zagreb, ponedjeljak-petak od 8:00 – 16:00 h.

Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broju telefona +385 99 551 0002 ili na mail sales@runcroatia.hr

Osobno preuzimanje proizvoda u našoj poslovnici je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave.

Dostava robe

Usluga dostave je dostupna na području Republike Hrvatske. Ukoliko je pošiljka nestandardna (velike dimenzije ili masa), Prodavatelj će kontaktirati kupca radi dogovora o troškovima dostave.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 1000 kn. Za naručenu robu u iznosu manjem od 1000 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 30,00 kn.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikala na lageru. Kontaktirajte nas kako bismo mogli precizirati rok isporuke. Kupac može preuzeti robu osobno, u tom slučaju potrebno je pričekati obavijest prodavatelja da je roba pripremljena za isporuku.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Ukoliko se nalazite u području gdje nije redovna dostava, kontaktirajte nas na sales@runcroatia.hr i potruditi ćemo se dati Vam preciznu informaciju.